• Reklamacje

Reklamacje



W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@sbg24.pl lub drogą pocztową na adres ul. Czereśniowa 10, 55-220 Miłoszyce.



Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Czereśniowa 10, 55-220 Miłoszyce



W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,

  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,

  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.



Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.



Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.



Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.



Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.